مقاله

معرفی انواع برند و مدل های پارچه ملحفه ای

پارچه-ملحقه-ای-فانتزی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRightBig” text_larger=”no”]

مدل های پارچه ملحفه ای

یک نمونه از مدل های پارچه ملحفه ای کاربرد های آن در دوخت رو تختی و رو مبلی است. رو تختی ها در رنگ بندی های زیبا و طرح های خاص که باعث دلنشین تر شدن خانه می شود و روتختی های بچگانه که اکثرا با جنس کتان هستند در طرح های مختلف عروسکی، گل دار، ساده و.. هستند.

نمونه ی دیگر رو تختی های اسپرت که بسیار پرطرفدار هستند و مناسب نوجوانان و جوانان در طرح های متنوع و با عرض های مختلف در بازار موجود است.

یک مورد دیگر رو تختی های سه بعدی است که چهره ای خاص دارد و حس خوبی به افراد می دهد این نوع پارچه ها برای رو مبلی هم استفاده می شود ،مقاومت بالای آن، و همچنین رنگ ثابتی که دارد بسیار مناسب برای این کار است.

انواع مختلف پارچه های ملحفه ای برای دوخت رو مبلی و رو تختی در سایت کریم فابریک موجود است که میتوانید به راحتی خریداری کنید.

نمونه دیگر برای دوخت سرویس خواب مانند تشک و بالشت است

ضد حساسیت و چروک ناپذیری و لطافت و مقاومت بالایی که این نوع پارچه ها دارد مناسب برای این کار است. و در انواع مختلف ساده  و طرحدار موجود است، پارچه تترون مناسب برای دوخت تشک و بالشت است زیرا در عرض های مختلف و رنگ بندی های زیبا و فوق العاده ای وجود دارد.

یکی از ویژگی های پارچه های ملحفه ای ارزان قیمت بودن آن است زیرا میتوان هر چند وقت یک بار جلد بالشت ها و تشک های خود را عوض کرد.

معرفی انواع برند های ایرانی

از برند های معروف ایرانی میتوان به بروجرد، یزد، سعادت، نگین، بهشت، ریسمان، مارال، ورسای، زرین تاژ، اطلس، کل آرا، رزیتا، مستانه، ثامن، کیش، طوبی اصفهان گلچهر،سارو و غیره اشاره کرد.

پارچه های ملحفه ای کارخانجات های نساجی ایران با کیفیت مناسب و طرح های زیبایی تولید می شود که هم پای کشور های خارجی قرار دارد.

انواع  این پارچه ها با برند های مختلف در سایت کریم فابریک موجود است که میتوانید با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید.

پارچه های ملحفه ای جدید

از انواع جدید پارچه ملحفه ای می توان نمونه های نانو، ضد آب، آنتی باکتریال، ضد آلرژی، ضد حساسیت، ضد مایت، نسوز، ضد آب ژاول و لمینت یکبار مصرف را نام برد این گونه ملحفه ها در کارخانه های داخل کشور مانند اصفهان، یزد، مشهد، برو جرد و غیره … نیز تولید می شوند و مصارف خاص خود را به خصوص برای ملحفه بیمارستان ها، مراکز درمانی و پارچه ملافه ای ارگان های نظامی دارند

طرح های مختلف و زیبا پارچه های ملحفه ای

پارچه های ملحفه ای در طرح های بسیار زیاد و متنوع تولید میشود که چند نمونه از آنها عبارت است از (پارچه ملحفه ای سه بعدی) از نمونه های  پرطرفدار  شیک است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

منظور از سه بعدی یعنی هنگامی که رو تختی پهن می شود با زاویه ی خاصی از دید نمایانگر منظره ای از طبیعت ،گل و گیاه یا طرح های مختلف است.

(با این نمونه کارها میتوان دکوراسیون اتاق و منزل خود را آراسته کنید)

(پارچه ملحفه ای اسپرت)

باز هم نمونه ای دیگر ازطرح های پارچه ملحفه ای اسپرت است، که مناسب برای نوجوانان  وجوانان است، طرح هایی مثل عکس بازیکنان تیم مورد علاقه پسرها ماشین، رشته های ورزشی و غیره…

پارچه-ملحفه-ای-اسپرت

پارچه ملحفه ای اسپرت

(پارچه ملحفه ای طرح فانتزی)

پارچه ملحفه ای طرح فانتزی پر فروش و شیک از طرح های پارچه ی ملحفه ای است که بسیار پر طرفدار است، مناسب اغلب سنین، با طرح های بسیار زیاد و متنوع مانند، ستاره ای حیوانات، پرندگان، خال دار، اشکال هندسی، میوه ها و غیره که مناسب برای دوخت تشک رو تختی، بالشت هستند.

پارچه-ملحقه-ای-فانتزی

پارچه ملحقه ای فانتزی

(طرح سنتی)

طرح های سنتی که هر کدامشان تداعی گر خاطرات قدیمی و گذشته افراد است بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع طرح ها که حس خوبی به افراد می دهد بازهم مناسب برای انواع سرویس خواب است

طرح هایی مانند ترمه کاشی، بته جقه، گلیم ،فرش و در مواردی خطاطی بر روی پارچه، که بسیار زیبا است.

پارچه-ملحفه-ای-سنتی

پارچه ملحفه ای سنتی

نحوه خرید اینترنتی

سایت کریم فابریک سایتی معتبر با انواع و اقسام پارچه های زیبا در رنگ بندی های کامل با نازلترین قیمت ها  موجود است ،

که میتوانید به راحتی و اطمینان خاطر از آن خریداری کنید

انواع پارچه های ملحفه ای با طرح های متفاوت و شیک  در این سایت موجود است ،

و هر گونه سوال  در این زمینه را میتوانید با پشتیبانی تیم مجرب کریم فابریک در میان بگذارید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *