مقاله

معرفی انواع مدل های پارچه پولکی

پارچه پولکی آیینه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRight” text_larger=”no”]

معرفی انواع مدل های پارچه پولکی

پارچه پولکی یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین پارچه ها است این پارچه به معنی سکه است که در حقیقت این پارچه ها همیشه بازارشان سکه بوده است. 

این پارچه پارچه ای است که بیشتر خانم هایی استفاده میکنند که علاقه خاصی به زرق و برق دارند و دوست دارند در مجالس خاص باشند بدرخشند، این پارچه انتخاب خوبی است بخاطر تنوع در طرح و رنگ که همین باعث میشود خانم ها به راحتی خرید کنند.  

زمانی که میخواهد یک پارچه پولکی بخرید حتما به اصل بودن آن توجه کنید برای اینکه بفهمید اصل است وقتی پارچه را در دست مچاله کنید اگر پولک های آن حالت شکسته به خود نگرفتن و یا با شستن این پارچه تور آن پاره نشد و پولک های آن تعقییر رنگ ندادن این یعنی پارچه اصل است.  

مشخصات انواع مدل های پارچه پولکی

پارچه پولکی یک پارچه درخشان و کشی است که از دو طرف) عرض / طول ( کش می آید بسیار مناسب برای دوخت پیراهن های مجلسی بلند و کوتاه / شومیز / بلوز / دامن و… است. 

حجم زیادی پولک روی آن دوخته شده است که نیاز به استری ندارد اما در بعضی ازمدل های پارچه پولکی احتیاج است. 

یکی از محبوب ترین و معروف ترین پارچه ها است که مقاومت بالایی دارد و پولک های آن ریزش ندارد. 

موارد کلیدی پارچه پولکی

و دوست دارید لباس های خود را قبل از پوشیدن اتو ببزنید حتما با دمای کم و غیر مستقیم این کارو انجام بدهید تا پارچه نسوزد.  

این پارچه بسیار برای افراد لاغر مناسب است وقتی این پارچه را بپوشند توپر تر دیده میشوند و جلوه خاصی به اندام آنها میدهد.

در انتخاب رنگ این پارچه ها باید بسیار توجه شود بخاطر درخشی که دارند. پارچه ای که پولک روی آن دوخته میشود جنس خاصی ندارد که از پارچه های تور ساده/ تور کشی / کتان / مخمل / لمه / حریر / ساتن استفاده میشود اما بیشتر از تور و مخمل است بخاطر اینکه یک پارچه مجلسی است. 

برای شستن لباس هایی که پارچه های حساسی مثل لمه و پولکی و… دارند بهتر به خشکشویی داده شود تا با خیال راحت لباستان را شسته و تحویل بدهند اما اگر میخواهید که خودتان در منزل بشورید باید ب آب دمای ۳۵ درجه و بهتر است با دست 

 انواع مدل های پارچه پولکی مناسب چه دوختی است ؟

همانطور که میدانید این پارچه ها مناسب انواع دوخت است و به راحتی هر مدلی که مد نظرتان است را میتوانید بدوزید و از خوش حالتی و تن خور عالی این پارچه لذت ببرید. 

مناسب دوخت تونیک های دخترانه و شیک / لباس نامزدی و خرج کار لباس عروس بخاطر درخشان بودنش جلوه ای خاص به لباستان میدهد  /

  لباس های مجلسی  کوتاه و بلند  و ماکسی های خاص و زیبا / بلوز های زنانه که میتوانید با شلوار های راسته یا گشاد از جنس کرپ مشکی یا هر رنگی که دوست دارید بدوزید و بپوشید و در مراسمات تولد یا عصرانه /  شومیز  /

دامن های با مدلهای ماهی و گشاد و یا هر مدل دیگری که دوست دارید بدون هیچ محدودیتی میتوانید بدوزید / برا استن مانتو ها با مدل های سرب و گشاد و پفکی /  کت و دامن و کت و شلوار.

از این پارچه برای دوخت های مجلسی و غیر مجلسی استفاده میشود اما خانم ها بیشتر برای لباس های مجلسی از این پارچه ها استفاده میکنند. 

میتوانید از پارچه های کرپ / حریر / ساتن با این پارچه ترکیب کنید و لباس های خاص و زیبایی بدوزید.

توجه داشته باشید که این پارچه بخاطر داشتن حالت کشی باید زمانی که میخواهید این پارچه را بدوزید از سوزن های مخصوص و مناسب پارچه های کشی استفاده کنید شسته شود.

معرفی انواع مدل های پارچه پولکی ( پولکی سایه روشن )

بسیار پارچه زیبا است که کاربرد زیادی دارد بغیر از لباس های خاص و شیکی که با این پارچه دوخته میشود برا خرج کار و کیف و کفش هم قابل استفاده است که طرف دار زیادی دارد  شما میتوانید این پارچه های خاص و زیبا را از سایت کریم فابریک دیدن کنید و به راحتی خرید کنید و با ارسال رایگان پارچه خود را دریافت کنید. 

پارچه پولکی سایه روشن فقط از عرض کش می آید و احتیاجی به آستر ندارد.

پارچه پولکی هفت رنگ

پارچه پولکی هفت رنگ به پاره های اسمارتیزی معروف هستند بخاطر حجم زیاد پولک های رنگی که روی این پارچه کار شده است. 

پارچه ای کشی است که لختی و ریزش عالی دارد و پارچه ای جذاب و فوق العاد خاص است که طرفداران زیادی دارد، این پارچه را میتوان بصورت کامل یا خرج کار با پارچه هایی با جنس ساتن / حریر / کرپ  ترکیب کرد. 

پارچه پولکی هفت رنگ

پارچه پولکی هفت رنگ

پارچه مخمل پولکی

انواع مدل های پارچه مخمل پولکی جنس عالی دارد و در بازار بسیار دیده میشود این پارچه ای لخت و ریزش دار است که لباس هایی که با این پارچه دوخته میشود بسیار خوش ایست و تن خور عالی دارد.

(انواع مدل های پارچه مخمل پولکی از عرض پارچه کش می آیند و حجم زیادی پولک دارند)

پارچه مخمل پولکی

پارچه مخمل پولکی

انواع مدل های پارچه پولکی مورد علاقه چه کسانی است؟

پارچه های پولکی / لمه پارچه های محبوب سلبریتی ها است که در مجالس مهم میپوشند که خاص و تک باشند. پارچه های پولکی بسیار خوش دوخت و خوش حالت و سبک است. که جنس پارچه ی آن از تور و یا تور کش است که پولک ها به آن دوخته شده اند این پارچه ها اصلا احتیاج به اتو ندارند اما اگر خیلی حساس هستید.

پارچه لمه پولکی

پارچه های لمه پولکی به تنهایی درخشش خاصی دارند اما با پوک هایی که روی این پارچه کار شده است در خشش چند برابر شده است و تبدیل به یک پارچه خاص شده است. 

یکی از خوبی های پارچه لمه پولکی که باعث میشود حتما شما از این پارچه بخرید خوش دوخت بودنش است که  به راحتی میتوانید این پارچه را دوخت و ابرفت ندارد.

پارچه لمه پولکی احتیاجی  به اتو ندارد و چون مواد تشکیل دهنده آن از پلی استر و پلی آمید است اگر اتو شود احتمال سوختن پارچه هست، پارچه لمه پولکی بیشتر در کشور های غربی مورد توجه زیاد قرار میگیرد.

پارچه لمه پولکی

پارچه لمه پولکی

پولکی راه راه

پارچه پولکی راه راه یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که برای لباس های مجلسی استفاده میشود، پارچه پولکی راه راه بسیار خوش حات و سبک است و زیرا پولک های روی این پارچه دوخته شده اند و احتمال ریزش ندارند.

(حالت کشسانی خوبی دارد و دوام زیادی دارد)

پارچه پولکی راه راه

پارچه پولکی راه راه

پولکی سکه ای

پارچه پولکی سکه ای  سایز پولک هایی که روی آن ها دوخته شده است بزرگ است و تقریبا اندازه سکه است، پارچه های پولکی سکه ای رنگ بندی شادی دارند که بسیار برای خرجکار مناسب است و زیبایی خاصی به لباس میدهد، پارچه پولکی سکه ای کشی است و کمی بدن نما است و احتیاج به استر دارد. 

در کنار کیفیت عالی که  این پارچه  دارد  زیبایی خاصی به لباستان میدهد که از خرید خود پشیمان نمیشوید.

پارچه پولکی سکه ای

پارچه پولکی سکه ای

پولکی طرح دار

پارچه های پولکی طرح دار بسیار خاص هستند و طرح های بسیار متنوعی دارند که مناسب هر سلیقه ای است، پولک های روی این پارچه بصورت گل گلدوزی میشوند و زمینه آنها تور است.

پارچه پولکی طرح دار

پارچه پولکی طرح دار

پارچه پولکی دو رو

پارچه های پولکی دو رو هر طرف پولک یک رنگ است و با تکان دادن پولک ها رنگ پارچه عوض میشود. این پارچه ها احتیاج به آستر ندارند کمی اهار دارد بخاطر حجم زیاد پولک کار شده روی آن پارچه های پولکی دورو  به عرض کش می آیند  و از قیمت بالایی برخورد دار هستند.

پارچه پولکی دو رو

پارچه پولکی دو رو

پارچه تور پولکی

پارچه های تور پولکی ریزش و لختی خیلی عالی دارند پولک های روی پارچه ریزش ندارند.پارچه تور پولکی کشی است و بصورت خرج کار یا کامل از پارچه استفاده میشود.

پارچه تور پولکی

پارچه تور پولکی

پارچه پولکی آیینه ای

پارچه پولکی آیینه ای درخشش فوق العاده ای دارد پارچه ای نرم و لطیف است. احتیاجی به اتو ندارد آستری لازم ندارد و پارچه پولکی آیینه ای پارچه ای پر طرف دار است

پارچه پولکی آیینه ای

پارچه پولکی آیینه ای

پارچه پولکی برتل

پارچه های پولکی برتل  بسیار خاص هستند و پولک های کار شده روی آن بسیار متفاوت است با مدل های دیگر پارچه های پولکی  پولک های روی این پارچه مانند شمشیر یا اشک هستند که اویز هستند.

پارچه ی پولکی برتل یکی از طرح های جدید و بسیار خاص انواع مدل های پارچه پولکی است این مدل پارچه از عرض کش می آید و لخت است و احتیاجی هم به آستر ندارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *