آموزش

چگونه یک پارچه ی ابرو بادی درست کنم؟

رنگ کردن پارچه ابرو باد

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRightBig” text_larger=”no”]

موادر مورد نیاز درست کردن پارچه ابرو بادی

۱ .پارچه
۲ .کتیرا یا نشاسته
۳ .رنگ های اکریلیک ابریشم
۴ .سینی
۵ .شانه
۶ .خط کش

ابتدا کتیرا یا نشاسته را پودر کنید کتیرا را در آب داغ و نشاسته را در آب سرد خوب مخلوط می کنیم و سپس در داخل یخچال میگذاریم تا حالت ژلاتینی به خود بگیرد سینی ای را متناسب با اندازه پارچه خود انتخاب کنید سپس کتیرا یا نشاسته را داخل آن بریزید و کاملا پخشش کنید.
رنگ را روی مایع ژالتینی خود بچکانید با فاصله شانه را روی سطح حرکت بدهید و دقت کنید که شانه باید دانه درشت باشد تا خطوط پهن تری روی سطح ژالتینی ایجاد کند و این باعث زیبایی بهتر رنگ میشود .

نکته : نباید زیاد شانه را روی سطح ژالتینی حرکت بدهید چون باعث میشود رنگ روی پارچه نفوذ نکند.
پارچه را بردارید و روی پارچه به سمت سینی بگیرید و پشت آن به سمت خودتان باشد و روی سینی پهن کنید.چند لحظه بگذارید در همان حالت باشد و بعد نایلون پهن کنید و پارچه را روی آن بگذارید به مدت ۵ دقیقه یا بیشتر همانطور باشد ( اگر پارچه را روی سطح کاغذی پهن کنید رنگ های پاره به کاغذ نفوذ میکند و پارچه کم رنگ میشود و دیگر هیچ جذابیتی ندارد)، بعد از چند دقیقه با یک خط کش کتیرا ها را از روی پارچه جمع کنید
بعد از انجام  این کارا بگذارید پارچه کاملا خشک شود و پارچه را پهن کرده و یک کاغذ روی آن گذاشته و شروع به اتو کردن کنید و سپس بشویید.

نحوه شست و شوی پارچه ابرو بادی …

برای شستن این پارچه نیاز نیست کار زیاد خاصی انجام داد چون و پارچه نخی است مانند پارچه های نخی شسته میشوند. برای شستن میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و درجه حرارت را روی آب سرد و نوع جنس لباس را هم روی لباس های لطیف تنظیم کرد و توجه داشته باشید که نباید درنور آفتاب پهن شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *