مقاله

انواع پارچه چادری مشکی

چادر طرح دار

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInRightBig” text_larger=”no”]

(چادر کریستال)

از پارچه هایی است که برای دوخت چادر مشکی استفاده می شود در بازار دو نوع پارچه کریستال موجود است .یک نوع کریستال ژاپن و نوع دیگر کریستال کره

کریستال ژاپن پارچه ای بسیار سبک و جنس پارچه مخملی دارد ،و عرض آن ۱۱۵ سانتی متر و دارای اتو پذیری بالایی است، و پرز نمی دهد،و مناسب مهمانی ها و مجالس است.

از ویژگی های دیگر کریستال ژاپن ضد چروک بودن آن است که سبب شده است نسبت به کریستال کره قسمت آن گرانتر باشد.

اما کریستال کره هم پارچه ای با عرض ۱۱۵ سانتی متر است، و با توجه به اینکه قیمت آن کمتر از ژاپن است اما کیفیت خوبی دارد، به دلیل ریزشی که دارد مناسب برای دوخت چادر های مدل دار است.

(چادر کن کن)

جز پارچه هایی که بین خانم ها شناخته شده است، کن کن پشت پارچه کرپ جز پارچه هایی است که در شرکت موناتکس که تولید کننده انواع پارچه های چادری است تولید می شود

این نوع پارچه بسیار مشکی و سبک است به طوری که روی سر حس نمی شود، از دیگر ویژگی های کن کن میتوان به ضد چروک بودن آن، ات پذیری بالا، نخ کش نشدن، پرز ندادن، و سر نخوردن، اشاره کرد.

کن کن جز پارچه های مجلسی است که بسیار پر طرفدار است و زیبایی خاص خود را دارد این نوع پارچه در سایت کریم فابریک موجود است و می توانید با اطمینان خریداری کنید.

( پارچه حریر اسود)

برخی این نوع پارچه را به اسم کرپ هم می شناسند، جز پارچه هایی که تنوع بسیار بالایی دارد، و همه نوع سنی از آن استفاده می کنند، از ویژگی هایی که دارد میتوان به ضد چروک بودن، پرز ندادن، بور نشدن، خاک نگرفتن، و غیره اشاره کرد.

پارچه حریر اسود تارو پود درشتی دارد که کاملا واضح است و میتوان آن را دید، جز پارچه های چادری است که به دلیل بادوام بودن و مقاومت بالای آن و همچنین نیاز نداشتن به اتو برای کارهای روزانه مثل سر کار ،دانشگاه، مدرسه …از آن استفاده کرد.

(چادر طرح دار)

از مدل های پر طرفدار چادری شناخته می شود که بین بانوان بسیارشناخته شده است، پارچه چادری طرح دار در مدل های متنوعی مثل گل ،جغه ای،و غیره..تولید می شود، این نوع هم به دو دسته ژاپنی و کره تقسیم می شود،که در طرح های ملت، لمه دار طرح دار براق تولید می شوند.

نوعی دیگر از مدل های پارچه چادری طرح دار اشکال هندسی و ابرو باد هستند.

سایت کریم فابریک انواع پارچه های چادری را در انواع مختلف موجود دارد ،که میتوانید به آسانی از آن خریداری کنید.

چادر طرح دار

چادر طرح دار

(چادر تریزا)

پارچه چادری تریزا از جدیدترین پارچه های چادری به شمار می رود ،که زیبایی خاصی دارد، این نوع پارچه بسیار سبک است ،و اصلا روی سر حس نمی شود حتی از کن کن هم سبک تر است، مناسب برای دوخت انواع مدل های چادر مثل لبنانی، چادر ملی ،چادر دانشجویی،جده، و غیره هستند.

از ویژگی های این پارچه میتوان به نازک نبودن، لطافت آن اشاره کرد، و اینکه از این پارچه میتوان در هر دو حالت آن یعنی هم زیر و هم رو استفاده کرد، جز پارچه های براق نیست و بسیار سبک است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *